Saturday 21 May 2011

why ?

assalamualaikum ,
kesian blog ..
diberi cerita2 yang menyedihkan  bagi  aku ..
semalam ,
aku bosan gila >3<
so aku main lah game online ,
then aku bagi adik aku main comp .
time tu aku tgok coffee prince <3
gila lama cerita tu !
tapi best !
kalau korg paham , 
aku pernah rasa camtu -.-
hmm , 
cerita lain pulak...
sebenarnya nak cerita ni ...
petang semalam , 
aku suruh dia online (classmate)
dia online , pastu offline ...
bapak lah ... {bosan} xD
then ada orang tu  ( member pny BF )
chat ngan aku ...
macam apa je {bosan}
x best chat ngan dea...
sebenarnya aku tunggu dia online
nak berkenalan
so , pagi tadi dia online ...
aku click dia kat chat box ...
pastu dia dah offline =.=
sakit hati je ...


papelah , ada crite nnt , aku post !
bye ! peace !
p/s = hayati lagu ni kalau korg kawan aku ... :))

No comments:

Post a Comment